Jak vrátit či vyměnit zboží

Nechce se Vám prokousávat zdlouhavými reklamačními podmínkami? Tady je souhrn toho, co je potřeba udělat v praxi

Prvním krokem je vyplnit následující formulář. Díky službě Retino budete mít proces vrácení, výměny či reklamace pod kontrolou od začátku do konce. A jistě vás příjemně překvapí, jak u nás zboží vyměníte či vrátíte snadno a rychle. :)


VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Do tohoto pole zadejte email, pod kterým jste zboží objednávali. Poté zkontrolujte svou emailovou schránku, kam vám přijde odkaz k vrácení zboží. Dál to půjde raz dva!

DO TOHOTO POLE VLOŽTE SVŮJ E-MAIL (POKUD POLE NEVIDÍTE, ČTĚTE NÍŽE)

 

POKUD NEVIDÍTE POLE PRO VLOŽENÍ E-MAILU: používáte internetový prohlížeč Internet Explorer 8. Je nám to moc líto, ale v tomto prohlížeči to nepůjde. Buď použijte jakýkoli jiný prohlížeč nebo nám zavolejte na 731 184 215. Děkujeme.

 

REKLAMACE 

Do tohoto pole zadejte email, pod kterým jste zboží objednávali. Poté zkontrolujte svou emailovou schránku, kam vám přijde odkaz k reklamaci. Dál to půjde raz dva!

DO TOHOTO POLE VLOŽTE SVŮJ E-MAIL (POKUD POLE NEVIDÍTE, ČTĚTE NÍŽE)

 

POKUD NEVIDÍTE POLE PRO VLOŽENÍ E-MAILU: používáte internetový prohlížeč Internet Explorer 8. Je nám to moc líto, ale v tomto prohlížeči to nepůjde. Buď použijte jakýkoli jiný prohlížeč nebo nám zavolejte na 731 184 215. Děkujeme.

<

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.